Podwójny zestaw do napełniania klimatyzacji samochodowej AcToGo R-134a
SKU | AK.500.202 |
---|
AcToGo to opracowany przez amerykańskich naukowców czynnik chłodniczy który jest bezpośrednim zamiennikiem freonu R-134a stosowanego w układach klimatyzacji samochodowej w latach od 1993 do 2016 roku.
AcToGo jest produktem najwyższej jakości co gwarantuję iż nie uszkodzi żadnej części układu klimatyzacji.
Jest 35% bardziej wydajny od czynnika R-134a dodatkowo nie niszczy warstwy ozonowej ani nie przyczynia się do globalnego ocieplenia.
AcToGo zawiera AcToGo Oil Top, który jest syntetycznym smarem, który wzmacnia wydajność i bezpieczeństwo sprężarki. Poprawia jej smarowność przez co lepiej odprowadza ciepło powstałe podczas pracy sprężarki co zmniejsza ryzyko awarii kompresora.
Zalety:
- 100 % bezpieczny dla układu klimatyzacji
- nie wymaga żadnych dodatkowych narzędzi
- napełnienie układu w zaledwie 10 minut
- chłodzi o 35% lepiej niż R-134a
- nie wymaga dodawania oleju (olej jest w produkcie)
- absolutnie nietoksyczny , nie powoduję korozji podzespołów klimatyzacji w przeciwieństwie do czynnika R-134a.
- kompatybilny ze wszystkim rodzajami olejów jakie występują w układach klimatyzacji (syntetycznych i mineralnych)
W opakowaniu znajduje się 170 gram czynnika co odpowiada 453 gramom czynnika R-134a.
W zestawię znajduje się przewód do napełniania klimatyzacji wraz z szybko-złączem niskiego ciśnienia. W układzie klimatyzacji zazwyczaj występują dwa porty do napełniania lecz ze względu na konstrukcje nasz przewód będzie pasował tylko na jeden z nich. Dzięki czemu nie ma obaw że podepniemy go pod nieprawidłowy.
Instrukcja obsługi w 5 krokach.
Uruchom silnik i klimatyzację
Połącz przewód do napełniania z puszką i podłącz do układu klimatyzacji
Dokręcając pokrętło na zaworze zaczniemy napełniać klimatyzację.
Po uruchomieniu sprężarki napełniamy dalej do osiągnięcia ciśnienia od 25 do 45 PSI.
Po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia dokręcamy zawór do końca i odłączamy od układu.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:
Czy system musi być całkowicie pusty ?
Chociaż mieszanie AcToGo z R-134a w układzie klimatyzacji nie uszkodzi ani nie zaszkodzi a układ klimatyzacji będzie pracował prawidłowo, ładowanie układu klimatyzacji bez uprzedniego spuszczenia czynnika chłodniczego znajdującego się obecnie w klimatyzacji jest niezgodne z prawem.
Dlaczego powietrze jest za zimne lub za ciepłe?
Za ciepłe:
Sprężarka może nie działać lub system może być nieszczelny i stracił cały czynnik chłodniczy. Samochód mógł zostać przepełniony zbyt dużą ilością czynnika chłodniczego. Sprawdź ciśnienie, aby wiedzieć, czy system nie został przeładowany. Idealnie ciśnienie po niskiej stronie (czyli tam gdzie podpinamy wężyk do napełniania) powinno mieścić się w zakresie 28-45 psi.
Za zimne:
System może wymagać kolejnej dawki czynnika AcToGo. Zbyt zimny system może wskazywać, że został niedoładowany. Sprawdź ciśnienia, aby określić, czy system nie był niedostatecznie napełniony. Jeśli system jest niedostatecznie napełniony, ciśnienie będzie generalnie mniejsze niż 28 psi. Idealnie ciśnienie po niskiej stronie powinno mieścić się w zakresie 28-45 psi.
Czy AcToGo uszkodzi moją klimatyzację lub jej komponenty ?
AcToGo nie uszkodzi Twojego systemu klimatyzacji ani jego elementów. W rzeczywistości doda życia klimatyzacji. Dzieje się tak, ponieważ nie powoduje korozji w porównaniu z R-134a który jest wysoce toksyczny.
Dlaczego nie należy napełniać układu klimatyzacji propanem i izobutanem R-600a ?
Propan jest produktem ubocznym lub pochodną procesu produkcji węglowodorów (produkcja i rafinacja surowych produktów naftowych). W celu wykorzystania produktu jako „chłodniczego” musi być dalej rafinowany w celu usunięcia metanu i innych zanieczyszczeń. Dodatkowo samozapłon dla zwykłego propanu wynosi zaledwie 450 st. C dla R-134a jest to 750 st. C , podczas gdy samozapłon AcToGo to aż 890 st. C. No i jeszcze jeden mankament izobutan R-600a miesza się z olejami mineralnymi a fabrycznie w klimatyzacji samochodowej znajduję się olej syntetyczny , w takim przypadku smarowność sprężarki zdecydowanie spadnie przez co może się zatrzeć. R-600a ma o 30% słabszą wydajność w stosunku do R-134a i 75% w stosunku do AcToGo.
AcToGo jest produktem najwyższej jakości co gwarantuję iż nie uszkodzi żadnej części układu klimatyzacji.
Jest 35% bardziej wydajny od czynnika R-134a dodatkowo nie niszczy warstwy ozonowej ani nie przyczynia się do globalnego ocieplenia.
AcToGo zawiera AcToGo Oil Top, który jest syntetycznym smarem, który wzmacnia wydajność i bezpieczeństwo sprężarki. Poprawia jej smarowność przez co lepiej odprowadza ciepło powstałe podczas pracy sprężarki co zmniejsza ryzyko awarii kompresora.
Zalety:
- 100 % bezpieczny dla układu klimatyzacji
- nie wymaga żadnych dodatkowych narzędzi
- napełnienie układu w zaledwie 10 minut
- chłodzi o 35% lepiej niż R-134a
- nie wymaga dodawania oleju (olej jest w produkcie)
- absolutnie nietoksyczny , nie powoduję korozji podzespołów klimatyzacji w przeciwieństwie do czynnika R-134a.
- kompatybilny ze wszystkim rodzajami olejów jakie występują w układach klimatyzacji (syntetycznych i mineralnych)
W opakowaniu znajduje się 170 gram czynnika co odpowiada 453 gramom czynnika R-134a.
W zestawię znajduje się przewód do napełniania klimatyzacji wraz z szybko-złączem niskiego ciśnienia. W układzie klimatyzacji zazwyczaj występują dwa porty do napełniania lecz ze względu na konstrukcje nasz przewód będzie pasował tylko na jeden z nich. Dzięki czemu nie ma obaw że podepniemy go pod nieprawidłowy.
Instrukcja obsługi w 5 krokach.
Uruchom silnik i klimatyzację
Połącz przewód do napełniania z puszką i podłącz do układu klimatyzacji
Dokręcając pokrętło na zaworze zaczniemy napełniać klimatyzację.
Po uruchomieniu sprężarki napełniamy dalej do osiągnięcia ciśnienia od 25 do 45 PSI.
Po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia dokręcamy zawór do końca i odłączamy od układu.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:
Czy system musi być całkowicie pusty ?
Chociaż mieszanie AcToGo z R-134a w układzie klimatyzacji nie uszkodzi ani nie zaszkodzi a układ klimatyzacji będzie pracował prawidłowo, ładowanie układu klimatyzacji bez uprzedniego spuszczenia czynnika chłodniczego znajdującego się obecnie w klimatyzacji jest niezgodne z prawem.
Dlaczego powietrze jest za zimne lub za ciepłe?
Za ciepłe:
Sprężarka może nie działać lub system może być nieszczelny i stracił cały czynnik chłodniczy. Samochód mógł zostać przepełniony zbyt dużą ilością czynnika chłodniczego. Sprawdź ciśnienie, aby wiedzieć, czy system nie został przeładowany. Idealnie ciśnienie po niskiej stronie (czyli tam gdzie podpinamy wężyk do napełniania) powinno mieścić się w zakresie 28-45 psi.
Za zimne:
System może wymagać kolejnej dawki czynnika AcToGo. Zbyt zimny system może wskazywać, że został niedoładowany. Sprawdź ciśnienia, aby określić, czy system nie był niedostatecznie napełniony. Jeśli system jest niedostatecznie napełniony, ciśnienie będzie generalnie mniejsze niż 28 psi. Idealnie ciśnienie po niskiej stronie powinno mieścić się w zakresie 28-45 psi.
Czy AcToGo uszkodzi moją klimatyzację lub jej komponenty ?
AcToGo nie uszkodzi Twojego systemu klimatyzacji ani jego elementów. W rzeczywistości doda życia klimatyzacji. Dzieje się tak, ponieważ nie powoduje korozji w porównaniu z R-134a który jest wysoce toksyczny.
Dlaczego nie należy napełniać układu klimatyzacji propanem i izobutanem R-600a ?
Propan jest produktem ubocznym lub pochodną procesu produkcji węglowodorów (produkcja i rafinacja surowych produktów naftowych). W celu wykorzystania produktu jako „chłodniczego” musi być dalej rafinowany w celu usunięcia metanu i innych zanieczyszczeń. Dodatkowo samozapłon dla zwykłego propanu wynosi zaledwie 450 st. C dla R-134a jest to 750 st. C , podczas gdy samozapłon AcToGo to aż 890 st. C. No i jeszcze jeden mankament izobutan R-600a miesza się z olejami mineralnymi a fabrycznie w klimatyzacji samochodowej znajduję się olej syntetyczny , w takim przypadku smarowność sprężarki zdecydowanie spadnie przez co może się zatrzeć. R-600a ma o 30% słabszą wydajność w stosunku do R-134a i 75% w stosunku do AcToGo.
Napisz własną recenzję