Wysyłka
Czas dostarczenia przesyłki ?
Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi to 24 godziny.
Śledzenie przesyłki ?
Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z danymi paczki.
Nasi partnerzy logistyczni ?
W ramach dostawy oraz zwrotów zamówień współpracujemy z następującymi firmami kurierskimi DPD, Inpost.
Nie jesteś w stanie być w domu i czekać na kuriera?
Możesz wybrać opcję dostawy do najbliższego paczkomatu Inpost.
Dostarczono mi nieprawidłowy artykuł ?
Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. Prosimy o odesłanie do nas błędnie otrzymanego produktu zaznaczając powód zwrotu jako dostawa niewłaściwego artykułu
Doręczona przesyłka jest uszkodzona ?
Bardzo nam przykro, że przesyłka dotarła uszkodzona, w takim przypadku należy spisać protokół uszkodzenia paczki z przewoźnikiem następnie skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu.
WAŻNE!!!
Zawsze sprawdzaj zawartość przesyłki w obecności kuriera tylko wtedy w przypadku uszkodzenia zawartości będzie możliwość spisania protokołu niezbędnego do rozpatrzenia reklamacji.
Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi to 24 godziny.
Śledzenie przesyłki ?
Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z danymi paczki.
Nasi partnerzy logistyczni ?
W ramach dostawy oraz zwrotów zamówień współpracujemy z następującymi firmami kurierskimi DPD, Inpost.
Nie jesteś w stanie być w domu i czekać na kuriera?
Możesz wybrać opcję dostawy do najbliższego paczkomatu Inpost.
Dostarczono mi nieprawidłowy artykuł ?
Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. Prosimy o odesłanie do nas błędnie otrzymanego produktu zaznaczając powód zwrotu jako dostawa niewłaściwego artykułu
Doręczona przesyłka jest uszkodzona ?
Bardzo nam przykro, że przesyłka dotarła uszkodzona, w takim przypadku należy spisać protokół uszkodzenia paczki z przewoźnikiem następnie skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu.
WAŻNE!!!
Zawsze sprawdzaj zawartość przesyłki w obecności kuriera tylko wtedy w przypadku uszkodzenia zawartości będzie możliwość spisania protokołu niezbędnego do rozpatrzenia reklamacji.